Tuesday, July 31, 2012

hatiku terguris kerana dia...

YaAllah ampuni hambaMu ini.. sudah 2 hari aku tidak bercakap dengan sidia.. aku tidak bertanya dan tidak menghubunginya..aku tau.. aku bersalah.. tapi hatiku terguris dengan sikapnya..
dahlah jauh.. takkanlah serangkap ucapan tak mampu kau lafazkan padaku...pada hari lahirku..
nak kata sidia lupa tidak mungkin sbb aku sendiri ang menaip dalam kalendarnya..huhuhu
seedih sungguh rasa hatiku
jauh di sudut hatiku memang aku menangis..
jauh di sudut hatiku..sememangnya aku terguris..
dan hari ini jua dia masih mendiamkan diri..
sesekali aku berfikir..
sememangnya nasib aku begini..
tak dihiraukan oleh orang yang kuharapkan akan menjagaku..
aku sengaja membiarkan dia
aku mahu melihat sejauh manakah kasih sayang dan kerinduaan dia pada aku..
bersalahkah aku..YaAllah aku mohon petunjukMu..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget