Wednesday, July 4, 2012

diujiNYA..

ye..itu lebih sebulan yang lalu.. tika begini mungkin pasangan lain belum puas berbulan madu.. bersenda gurau tapi aku hmmm menahan sebak di dalam dada..oh Allah..ujian ini menimpa hambamu..susahnya kini suamiku nak dihubungi.. tak seperti dulu..kalau dulu saban waktu aku ditemanai sms dan call..tapi kini..huhuhu..

apakah kejauhan ini yang menyebabkan aku dan dia terasa semakin jauh.. tapi dulu pun kami dah mmg jauh.. cuma sesekali je jumpa..

apakah kesibukkan yang melampau menyebabkan aku dan dia semakin jauh..
entahlah.. kesibukkan itu sememangnya asam garam hidup kami

walaupun sudah lebih 2 tahun aku mengenali dia.. tapi sekarang aku dapat merasakan aku semakin tak kenal dia..

resahku sangat menyakitkan..
rindukan amat menyesakkan..

sabarlah.. mungkin sbb dia dh dua minggu tak menjegukku di sini..
berdosakan kah aku suamiku..
kerana

terlalu resah di sini..lantasmula berfikir macam-macam..

suamiku..
aku tau kau sangat menyanyangi aku..
tapi
aku tak mampu menahan perasaan sebegini melanda aku..




No comments:

Post a Comment